WYCIECZKA DO WARSZAWY

Uczniowie naszej szkoły uczestniczyli 19 i 20 maja tego roku w wycieczce szkolnej. W tym roku dzieci miały przyjemność podziwiać atrakcje turystyczne stolicy. Wizytę w Warszawie rozpoczęliśmy od przejażdżki metrem i zwiedzaniem Stadionu Narodowego. Następnie udaliśmy się do Centrum Nauki Kopernik, gdzie mieliśmy okazję zaobserwować wiele ciekawych eksperymentów i zjawisk naukowych. Następnie odwiedziliśmy Łazienki Królewskie i Belweder, mogliśmy także podziwiać pomniki Fryderyka Chopina i Józefa Piłsudskiego. Mieliśmy też okazję przejeżdżać obok Urzędu Rady Ministrów. Pierwszy dzień wizyty w Warszawie zakończyliśmy wieczornym spacerem. Drugiego dnia udaliśmy się na zwiedzanie starówki, a konkretnie: Stary Rynek, Barbakan, Pomnik Małego Powstańca, Plac Teatralny, Grób Nieznanego Żołnierza, Krakowskie Przedmieście, Kościół  św. Krzyża, Pałac  Prezydencki, Plac  Zamkowy, Zamek  Królewski. Mieliśmy również okazję przespacerować się alejkami cmentarza na Powązkach gdzie spoczywa wiele znanych osobistości, kultury, sportu i polityki. Z za okien autokaru mogliśmy podziwiać wiele ciekawych obiektów w Warszawie o których pokrótce opowiadał nam przewodnik, ale chyba największe wrażenie zrobiły na nas warszawskie wieżowce oraz Pałac Kultury i Nauki który mogliśmy podziwiać