PROCEDURA WYBORU PATRONA

W celu uzyskania swoistej tożsamości wyróżniającej naszą szkołę spośród innych placówek oraz oparcia działań wychowawczych na wartościach potwierdzonych życiem i działalnością wybranego autorytetu, Rada Pedagogiczna zdecydowała się rozpocząć procedurę mającej na celu wybór patrona szkoły.  Na posiedzeniu Rady Pedagogicznej w dniu 23.11.21 r. został złożony przez dyrektora szkoły wniosek o rozpoczęcie procedury nadania imienia szkole.

Procedurę wyboru patrona szkoły rozpoczęliśmy  od powołania Zespołu Koordynacyjnego. W skład Zespołu Koordynującego weszli: Bartosz Szymczak i Karolina Kuczyńska. Zespół Koordynacyjny podjął działania skierowane do społeczności szkolnej w celu wyłonienia kandydatów na patrona szkoły.

Do końca lutego odbędzie się ich prezentacja na stronie internetowej oraz na gazetce szkolnej, a na początku marca przeprowadzone będzie głosowanie wśród wszystkich zainteresowanych stron.
Kolejny etap to zatwierdzenie kandydatury przez Radę Pedagogiczną, Radę Rodziców, Samorząd Uczniowski i złożenie wniosku do organu prowadzącego szkołę o nadanie imienia.
Oficjalna uroczystość nadania imienia szkole planowana jest na wrzesień 2022 roku.